საკონსულტაციო ცენტრი


 

პოლიტიკის მეცნიერებათა აკადემიის საკონსულტაციო ცენტრი გთავაზობთ, ორგანიზაციების (ფირმების) კონსალტინგს:

 

1. იურიდიული მომსახურება
  • ფირმის რეგისტრაცია/ლიკვიდაცია.
  • ლიცენზირების ორგანიზაცია
  • დავა საგადასახადო ორგანოებთან
  • სამართლებრივი დოკუმენტების მომზადება
  • ხელშეკრულებების გაფორმება და შესრულების პროცესის მონიტორინგი
  • სატენდერო დოკუმენტების მომზადება
  • შემოწმების აქტების ექსპერტიზა, გადასახადების ან/და ჯარიმების დარიცხვის კანონიერების და სისწორის დადგენა
  • საგადასახადო შეთანხმების მიღწევა
  • ბიზნესის წარმოებისას სამართლებრივი რისკების შეფასება
  • სადამფუძნებლო დოკუმენტებში ცვლილებების შეტანა (წილების ყიდვა-გაყიდვა, წილების შეფასება).
  • ყიდვა-გაყიდვაზე, ქირავნობაზე, იჯარაზე, ჰიპოთეკაზე ხელშეკრულების მომზადება და რეგისტრაცია
  • გაკოტრების პროცესი.

2. აუდიტორული  მომსახურება
  • საგადასახადო აუდიტი
  • ექსპრეს აუდიტი
  • სავალდებულო აუდიტი
  • ფინანსური ანგარიშგების აუდიტი
  • ალტერნატიული აუდიტი

3. საბუღალტრო  მომსახურება
  • ორგანიზაციის საბუღალტრო აღრიცხვის წარმოება-დოკუმენტაციის დამუშავება, გადასახადების გამოანგარიშება და შესაბამისი დეკლარაციების წარდგენა საგადასახადო ორგანოებში.
  • სამეურნეო ოპერაციების ბუღალტრული აღრიცხვისათვის თანამედროვე საბუღალტრო კომპიუტერული პროგრამების დანერგვა და სპეციალისტების მომზადება

4. ქონების შეფასება
  • უძრავი ქონების საბაზრო ღირებულების – მიწის ნაკვეთები, შენობა-ნაგებობეი, დაუმთავრებელი მშენებლობის ხარჯების, საიჯარო ქირის, დადგენა.
  • მოძრავი ქონების შეფასება – საწარმოო მანქანა დანადგარები, სატრანსპორტო საშუალებები, არამატერიალური/ინტელექტყალური აქტივები და სხვა
  • ქონების შეძენა/გასხვისებასთან, გაქირავებასთან დაკავშირებული პროცედურები და გადასახადების საკითხები.

5. მარკეტინგული კვლევა
  • სამომხმარებლო ბაზრის კვლევა და სეგმენტაცია
  • კორპორატიული ბაზრის კვლევა
  • მომხმარებლის  ქცევის,  საჭიროებების და პრეფერენციების კვლევა
  • პროდუქტის  ხარისხის კვლევა
  • მოთხოვნის შესწავლა და მიზნობრივი ბაზრის მოცულობის შეფასება
  • კონკურენტების კვლევა
  • ახალ ბაზარზე შესვლის მიზანშეწონილობის კვლევა
  • ახალი პროდუქტის  შეფასება და ტესტირება ბაზარზე
  • პროდუქტის  განვითარების კვლევა
  • სარეკლამო ბაზრის კვლევა
  • გასაღების საერთო პირობების კვლევა

6. ორგანიზაციის კვლევა
  • ინდუსტრიის კვლევა
  • წარმოების სიმძლავრეების კვლევა
  • გაყიდვების შესაძლებლობების კვლევა
  • ფინანსური შესაძლებლობების ანალიზი
  • ორგანიზაციული სტრუქტურის გამოკვლევა
  • ახალი ბიზნესის /პროექტის დაწყების მიზანშეწონილობის კვლევა

7. ბიზნესის შექმნა
  • პერსპექტიული ბიზნესის მოძიება
  • საკუთრების ფორმის შერჩევა
  • ბიზნეს გეგმის შემუშავება
  • დაფინანსების წყაროები
  • ორგანიზაციის მართვა
  • კადრების შერჩევა 

8. მედია და საზოგადოებასთან ურთიერთობა(PR)
  • ბრენდის შექმნა
  • ბიზნეს PR
  • ინდივიდუალურიPR
  • მედიის ზოგადი ანალიზი
  • მედია სეგმენტების ანალიზი
  • ბრენდის/ორგანიზაციის ანალიზი მედიაში

9. ინფორმაციული უზრუნველყოფა 
  • მონაცემთა ელექტრონული დამუშავება – ოპერაციების აღრიცხვის სრულყოფისთვის და ინფორმაციის ეფექტურად დასამუშავებლად  მომზადება, მონაცემთა ბაზების დაგეგმვა და აწყობა.
  • ორგანიზაციის დოკუმენტაციის და კორესპოდენციების თარგმნა სხვადასხვა ენაზე
  • პრეს-კონფერენციების, სტიტიების, საიმიჯო ჟურნალების, ბროშურების, ბუკლეტების და საფირმო პროსპექტის   მომზადება